Lipstick lullabies
Shadow of the day

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

What I've done


Chances
Here we go



Credits

Layout: tuesdaynight

Adjustment: DesignFreak
THE VAMPIRE DIARIES
Želja mi je bila da napišem post o presuper seriji The Vampire Diaries. Serija se kod nas prikazuje na Doma tv. Prikazane su dvije sezone,a sada bi trebala i treća. Četvrta sezona je snimljena i mislim da se ovih dana počela prikazivati u SAD-u i po internet stranicama. Inače ja treću još nisam vidjela tako da ju čekam na našem tv-u, ne bih preko interneta.
Meni je serija presuper jer je takva i radnja i glumačka ekipa. Ne znam tko mi je draži, svi su mi super. Dakle tu su Stefan i Damon Salvatore, Katherine Pierce vampirica za kojom su ludili , Elena Gilbert normalna srednjoškolka koja je dvojnica od Katherine dakle ista ona i za njom također lude braća. Tu su i Jeremy Gilbert elenin brat , Bonnie Bennett vještica i elenina prijateljica, Caroline Forbes sad vampirica, Matt Donovan bivši od elene, Tyler Lockwood vukodlak, Alaric Saltzman, Jenna Sommers, Klaus ...da sad puno ne objašnjavam.
Naravno serija je puna ljubavnih zapleta ,kao i ostale, među kojima je najpoznatiji i najvažniji svima pa tako i meni, onaj između Elene, Stefana i Damona. Elena i Stefan su od početka u vezi,a poslije možemo vidjeti Damonove simpatije prema njoj. Treću sezonu nisam gledala, ali koliko vidim, baš je za Delena fanove. Tko je vama draži Delena ili Stelena i zašto ? Damon (IAN) i Stefan (PAUL) su lijepi, a Ian mi je lijepši. U stvarnom životu su Ian (Damon) i Nina (Elena) par, što je super. No gledajući seriju ,a ne stvarni život ili tko je lijepši, ja sam za Stelenu jer su od početka skupa, Stefan je uvijek tu za Elenu, puno se žrtvovao ,lijep su par i puno su toga prošli zajedno.






Serija ima super soundtrackove, zbog toga sam još sretnija i još više volim TVD.



Oh, love, it's easy if you don't try to please me
If you don't want to see me any more




We're pulling apart and coming together again and again




I was praying that you and me might end up together




I'm not a stranger
No I am yours
With crippled anger
And tears that still drip sore


I da, Elena će biti vampirica. Pa jesmo li mogli pretpostaviti drugačije? NE !!
Nadam se da među vama ima TVD ljubitelja.

Komentari (19) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.